Press "Enter" to skip to content

בנאווה פיליפינים

מדריך לביקור בבנאווה פיליפינים

ביקור בבנאווה פיליפינים מבטיח היכרות אישית עם אתר מורשת עולמי. בנאווה היא למעשה רשות מקומית השוכנת בנפת איפוגאו. זו נפה השייכת למחוז קורדילרה בפיליפינים, אך החשיבות התיירות הגדולה נובעת בעיקר מהקרבה לטרסות האורז. היישוב מונה קצת מעל 22 אלף תושבים בלבד והוא ידוע בתור מקום הימצאן של שתי מערכות של טרסות חקלאיות. אלו טרסות הכלולות באתר המורשת העולמית ונהוג להתייחס אליהן בתור "טרסות האורז של הקורדילרה הפיליפינית".

מי שרוצה להיעזר בכלי מדריך לביקור בנאווה פיליפינים צריך קודם כל להבין מהן טרסות חקלאיות. טרסה היא שיטה לעיבוד חקלאי של קרקע הנמצאת בצלעי הרים וגבעות. השיטה נשענת על התנועה הטבעית של מי הגשמים. מים אלו יורדים מההר ועוברים ממדרגה למדרגה כדי להשקות את כל הגידולים בטרסה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך להגיע עם רקע מקצועי בחקלאות על מנת ליהנות ממה שיש לבנאווה פיליפינים להציע לתיירים.

אטרקציות מיוחדות ודרכי הגעה

ניתן להגיע לבנאווה פיליפינים באמצעות אוטובוס. זמן הנסיעה עומד על בערך 10 שעות, אך הוא תלוי במסלול שבוחרים וביעד ממנו מתחילים. מסלולי הנסיעה מופעלים ישירות מעיר הבירה מנילה ומומלץ לבדוק מראש את לוח הזמנים. אפשרות אחרת היא להגיע לאיזור עם נהג פרטי. הנהג אוסף את התיירים בבית המלון במנילה ומחזיר אותם לאחר 3-4 ימים. גם טיול מן הסוג הזה דורש תיאום מראש. בנוסף, תמיד אפשר לטוס לשדה התעופה הנמצא בקרבת בנאווה ומשם להגיע בנסיעה קצרה לבית המלון.

האטרקציות המיוחדות של בנאווה פיליפינים כוללות רכיבה על טוסטוסים מעץ, הליכה בין תצפיות מרהיבות והתרשמות מהמגוון הדמוגרפי והעושר התרבותי. זהו אחד המקומות המיוחדים בעולם והוא נמצא בראש סדר העדיפויות של תיירים רבים.

Be First to Comment

כתיבת תגובה