Press "Enter" to skip to content

טיול לסין לנוסע העצמאי

ההכנות עבור טיול לסין לנוסע העצמאי

תכננים לצאת לטיול בחו"ל ומחפשים אחר יעד אטרקטיבי במיוחד לטיול? הגעתם למקום הנכון. אין שום ספק כי טיול לסין לנוסע העצמאי יהיה הטיול המדהים והחוויתי ביותר אשר אתם תחוו לכל אורך חייכם, טיול אשר יותיר אתכם עם זכרונות יוצאים מן הכלל ממקום מיוחד במינו שלא דומה לשום מקום אחר בו ביקרתם . סין היא מדינה ענקית, בעלת היסטוריה עתיקה וייחודית, אשר אין דומה לה בעולם כולו. עם זאת, כאשר אתם יוצאים אל טיול לסין לנוסע העצמאי כדאי לראות שאתם מתכננים את הטיול היטב, ושאתם מתנהלים בצורה חכמה ומושכלת בתוך סין, כדי שתוכלו לטייל נעימים ולהימנע מתקלות.

איך מסתדרים עם השפה?

אמנם סין עשתה כמה צעדים ענקיים והחלה להיפתח למערב, ועדיין מי שיוצא אל טיול לסין לנוסע העצמאי נוכח לדעת כי הרוב המכריע של הסינים – אינם דוברי אנגלית. למעט נותני השירותים בערים הגדולות ולמט מחוז הונג קונג, רוב הסינים אינם דוברי אנגלית כלל. לכן, יש להצטייד בשיחון עברי-סיני ורצוי גם אנגלי-סיני. כמו כן, הצטיידו בשיחון שמציג את המילים עצמן בסינית, שכן במידה ולא תוכלו להגות את המילים, תציגו אותן לסיני.

להצטייד במפה מתאימה

כאשר אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי, חובה עליכם להצטייד במפה עוד לפני הטיול עצמו, אך גם במהלכו. סין היא כאמור מדינה עצומה. לכן יש לדאוג ולראות שיש לכם מפה שמתאימה למחוז שבו אתם מטיילים, עם פירוט מלא של כל שמות המקומות באנגלית ובסינית. כמו כן, כאשר מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי יש להצטייד במספרי טלפון של השגרירות הישראלית בסין, לשימוש במקרי חירום.

איך מתניידים בסין?

כאר אתם מתכננים טיול לסין לנוסע העצמאי יש לקחת בחשבון יש שפע של אמצעי תחבורה ברחבי סין. במדינה יש רשת רכבות עצומה שאפשר לעשות בה שימוש, וגם מערכת אוטובוסים מסועפת למדי. המוניות בסין מומלצות בעיקר בערים הגדולות ולא מעבר לכך. אם אתם מטיילים באזורים מרוחקים במיוחד – אפשר לשקול גם לקחת טיסה פנימית, שמחירה איננו גבוה במיוחד.

 

Be First to Comment

כתיבת תגובה