Press "Enter" to skip to content

טיול משפחות לפירנאים בקיץ הקרוב

הדרך הכי טובה לטייל בכל מדינה מחוץ לארץ היא על ידי טיול משפחות. זאת מכיוון שלטיול משפחות יש אין ספור יתרונות. באש ובראשונה, משום שהוא מתאים לכל בני המשפחה. זה נכון גם מבחינת החברה שאיתם יוצאים לטיול. מדובר על כמה משפחות שיוצאות ביחד לטיול. זה מבטיח שגם לילדים הצעירים שלנו תהיה חברה טובה לבלות אתה, וגם לנו המבוגרים יהיו אנשים פחות או יותר בגילינו איתם נעביר את הטיול. אין ספק שמדובר על חוויה כיפית גם בעבור ההורים וגם בעבור הילדים, מהבחינה החברתית. זה נכון בעבור כל טיול משפחות, וגם בעבור טיול משפחות לפירנאים.
למידע נוסף על טיול משפחות לפירנאים לחץ כאן.

ברצלונה

העיר ברצלונה היא העיר הגדולה ביותר בחבל הארץ ובאזור הרי הפירנאים. לכן, טיול משפחות לפירנאים בדרך כלל יכלול לפחות יום אחד של הטיול בעיר ברצלונה. מדובר על עיר מדהימה וגדולה, מלאה בתיירים שמגיעים מכל העולם. זאת גם העיר שבה ננחת עם המטוס וממנה נמשיך לשאר הטיול, וגם העיר שממנה נטוס חזרה לישראל. בברצלונה יש אין ספור אתרים שאפשר לבקר. לעיתים יהיה סיור של הקבוצה בברצלונה, ולעיתים כל משפחה תטייל בעיר כרצונה באתרים שהיא תבחר. זה מאפשר לכל משפחה לבחור את האטרקציות שמעניינות אותה. מי שמתעניין באדריכלות לא יכול להרשות לעצמו לפספס את בתיו הנפלאים של גאודי. מי שהצד היהודי מעניין אותו חייב לבקר בבית הכנסת.

אגם סאו

טיול משפחות לפירנאים – ראוי שיכלול גם שייט באגם סאו. מדובר על אגם מרהיב ביופיו. השייט מתבצע על ידי קייקים, והוא רגוע ושליו במיוחד. במהלך השייט חותרים לעבר הכנסייה הטבועה, שמהווה עדות לכך היה קיים כפר במקום לפני שנים רבות, אבל תושביו נאלצו לנטוש אותו.