Press "Enter" to skip to content

צימרים ליד אשדוד

אם אתם מחפשים אחר איזור נעים להתארח בו בחופשה נפלאה וליהנות הן מרוגע ופסטוראליות והן מקירבה אל עיר מפותחת אשר מציעה לכם מגוון של בילויים ואטרקציות כאלה ואחרות, נראה כי צימרים באשדוד יוכלו לספק לכם מענה יוצא מן הכלל. השוהים באירוח של צימרים ליד אשדוד יוכלו ליהנות משלל אטרקציות בעיר אשדוד. מעבר לפינוקים שיקבלו באירוח של צימרים ליד אשדוד ולמנוחה והשלווה שיעניקו צימרים ליד אשדוד, יוכלו לבקר במרכז המבקרים של נמל אשדוד, לעסוק בשייט ובספורט ימי במרינה, לבקר בפארקים אשדוד ים, פארק לכיש ופארק הסיטי. כמו כן אורחי צימרים ליד אשדוד יוכלו ליהנות מחוף הים ואף מחופים עם רחצה נפרדת למגזר הדתי, דיונות, טיולי טרקטורונים ואף משלל אטרקציות באזור אשדוד.

אטרקציות באזור אשדוד

אורחי צימרים ליד אשדוד יוכלו ליהנות משלל אטרקציות באזור אשדוד כמו: פארק המים אשקלונה באשקלון, פארק המים של חפץ חיים, החווה של חווה בחפץ חיים, כייף דרום במושב בני דרום, טיולי ג'יפים באזור ועוד. משפחות הלנות באירוח של צימרים ליד אשדוד יוכלו גם למצוא מגוון אטרקציות לילדים.

אטרקציות באשדוד ובסביבה לילדים

בפארק לכיש יוכלו אורחי צימרים ליד אשדוד ומשפחותיהם למצוא פעילות בנושא צפרות, צפייה בבעלי החיים בפארק, שבילי הליכה ופיקניק בחיק הטבע. בפארק המים אשקלונה יוכלו אורחי צימרים ליד אשדוד למצוא מגלשות מים אטרקטיביות ובריכות שחייה לכל הגילאים. במקום הנקרא שיט מעל הגלים יוכלו אף ליהנות משיט על יאכטה וסירות. כמו כן, ביקור במוזיאון אשדוד או ביקור בחוף הקשתות עם שלל פסלים ובתי קפה יעניקו ניחוח אחר לאורחי צימרים ליד אשדוד. ומה בנוגע לאוכל?

מסעדת גורמה באשדוד

מי שחשקה נפשו בארוחה פשוטה בשילוב של שופינג יוכל לבקר בקניון באשדוד, או מצד שני להגיע למסעדת אידי עם תפריט עשיר המגיש אנטריקוט ברוטב שמנת, צלפים, גבינות ועוד. אורחי צימרים ליד אשדוד יוכלו ליהנות בימי חמישי במסעדה גם משירי א"י ושנות ה-60. מכל המשתמע, אשדוד נחשבת למקום נהדר של בילוי משפחתי כאשר מתארחים בצימרים ליד אשדוד.

Be First to Comment

כתיבת תגובה